Nové objednávky, telefonáty, e-maily, ale i účast na veletrhu, příprava školení nebo testování nových produktů. Veronika Gebauerová, jejíž jméno znáte ze zákaznické podpory, se nikdy nenudí. Nahlédněte do zákulisí NAFIGATE a pojďte s Veronikou strávit jeden den.
Přemýšleli jste někdy nad tím, kdo vlastně vyřizuje vaši objednávku kosmetiky? V NAFIGATE je to Veronika, jejíž kancelář najdete hned za recepcí našich prostor v centru Ostravy. Strávili jsme s kolegyní jeden den, abychom poznali, co všechno její práce obnáší.
Ráno začíná objednávkami
Je chvíli po půl osmé a s Veronikou se potkáváme v kuchyňce, kde si připravuje čaj předtím, než začne vyřizovat první objednávky. „Abychom objednávky odesílali do druhého dne, vyřizuji je všechny hned ráno. Kolegyně je pak zabalí a ještě před obědem je předáváme kurýrovi z dopravní společnosti,“ vysvětluje Verča.
Vše zkontrolovat, poslat e-mail a předat kolegyni na expedici. Vyřízením objednávek začíná den na zákaznické podpoře NAFIGATE.
Každé nové zákaznici navíc Veronika pošle uvítací dopis, ve kterém vysvětluje všechny výhody kosmetiky NAFIGATE. „Vyřízení objednávek vyžaduje pekelné soustředění,” popisuje s úsměvem, „mnohdy objednávku měníme a upravujeme, a proto musím mít ve všem perfektní pořádek.“
Péče od dopoledne až do večera
Jen co Veronika připraví objednávky, pouští se do vyřizování e-mailů. Odpovídá na dotazy, na které se zákaznice nejčastěji ptají:
- Kolik procent kyseliny hyaluronové obsahuje kosmetika NAFIGATE?
- Jak v kosmetice fungují nanovlákna?
- Kde si můžu kosmetiku vyzvednout osobně?
Vedle toho Veronika u naší farmaceutky Žofie zjišťuje odpovědi na specifické otázky týkající se onemocnění pleti nebo přesných vlastností jednotlivých složek kosmetiky.
Mezi e-maily, kterých Verča vyřídí třeba i desítky denně, zvedá telefony a odpovídá na chatu i Facebooku.
„Jsem neustále k dispozici a když náhodou hovor nestihnu vzít, volám obratem zpět. Na chatu i na Facebooku reaguji za pár minut. A nově se se mnou zákaznice mohou setkat i ve facebookové skupině jen pro kosmetičky,“ popisuje Veronika.
Po obědě je čas na zlepšování
Jen co s Verčou a dalšími kolegyněmi sníme oběd, začíná porada, na které se seznamujeme s plánovanými novinkami. Obchodnice Jana nám předává zkušenosti kosmetiček a zajímavosti z terénu.
Domů si Veronika odnáší několik vzorků kosmetiky, kterou všichni v NAFIGATE poctivě testujeme. „Díky tomu dokážu každé zákaznici popsat, jak se který přípravek roztírá. A také sama na sobě vidím, jak skvěle naše kosmetika účinkuje,“ pochvaluje si Veronika.
Každý v NAFIGATE testuje kosmetiku a zkouší všechny novinky.
Odpoledne připravují Veronika aproduktová manažerka Helena informační letáky pro blížící se veletrh a zajišťují všechny detaily k tomu, aby prezentace na stánku proběhla bez komplikací.
Mezitím Verča několikrát odběhne na recepci, kde se setká se zákaznicemi, které si přišly osobně vyzvednout svoji objednávku. „Vždy prohodíme pár slov a třeba i společně vybereme další produkt, který může zákaznice vyzkoušet,“ vysvětluje Veronika. „Často také ukazuji, jak nejlépe aplikovat nejoblíbenější produkt NAFIGATE – nanovlákennou podoční masku Nano Eye Lift doplňuje.
Před koncem pracovní doby vyřídí Veronika poslední e-maily a do kalendáře zapisuje další akce a školení, kterých se zúčastní.
Tento týden nás čeká teambuilding a v květnu vyrážím na konferenci o zákaznické péči, od které si slibuji, že načerpám spoustu nových poznatků a nápadů, jak o zákazníky pečovat ještě lépe,“ popisuje Verča.
Po čtvrté odpolední se Veronika připravuje k odchodu. Vypíná počítač, loučí se s kolegy a balí si telefon, aby mohla na dotazy reagovat i později odpoledne.
Veronika Gebauerová za rok pečuje o víc než dva tisíce zákazníků.
Když se loučíme, má chvíli času, aby odpověděla na otázku, co jí na práci baví nejvíc. „Nikdy se nenudím a neustále zkouším něco jiného. Navíc dělám to, co mě naplňuje – pomáhám ženám v cestě za krásou,“ uzavírá Veronika s úsměvem.