Nejžhavější kosmetické trendy za rok 2019 (2.díl)

V prvním díle článku jsme se podívali zejména na produkty, které nám udělají místo v kosmetických taštičkách. Nové přípravky totiž zastupují hned několik účinků kosmetiky. Některé z nich se dokonce postarají i o vlasy a ochrání pokožku proti slunečnímu záření. 

 

V prvním díle článku jsme se podívali zejména na produkty, které nám udělají místo v kosmetických taštičkách. Nové přípravky totiž zastupují hned několik účinků kosmetiky. Některé z nich se dokonce postarají i o vlasy a ochrání pokožku proti slunečnímu záření. 

Podle ředitelky výzkumné agentury In-Trend Emmanuell Bassmann se však kosmetika posune ještě dále. Trh se pomalu začíná rozrůstat například o produkty, které berou ohled na životní styl uživatelů.

 

Lifestyleová kosmetika

Zastánci aktivního životního stylu ocení FACE GYM, který se stará o pleť několika způsoby, a zároveň motivuje při tréninku. Čím intenzivněji člověk cvičí, tím více FACE GYM aktivních látek uvolní

FACE GYM můžete získat ve čtyřech variantách. Každá z nich pomáhá pokožce odlišným způsobem:

  • růžová vyrovnává a rozjasňuje tón pokožky,
  • zelená zpevňuje pleť a zvyšuje její odolnost vůči podráždění,
  • černá odstraňuje nečistoty a zbavuje pleť toxinů
  • a žlutá zjemňuje hydratuje a revitalizuje pokožku.

FACE GYM naleznete zde.

Kosmetika s doplňky stravy

Emmanuell Bassmann zakončila prezentaci trendem kosmetiky In & Out, což lze doslova přeložit jako „péči o pleť zevnitř i zvenku”. Jde o přípravky, které můžeme použít na pleť a konzumovat. Stále více výrobců totiž věří, že na příznivém stavu pokožky se z větší části odráží to, co se děje uvnitř našeho těla než na jeho povrchu. 

Tímto směrem se vydala společnost FOUR SIGMATIC. Jejich přípravek Mushroom Face Mask & Tonic slouží jako pleťová maska, která 

  • čistí póry, 
  • zjemňuje pleť
  • a zmírňuje zarudnutí. 

Produkt si můžete vychutnat i jako nápoj, který podporuje spánek, zmírňuje stres a je bohatý na antioxidanty.

Více o Mushroom Face Mask & Tonic.

Co říkají nové trendy o vývoji kosmetiky?

 
  • Kosmetická rutina se mění se spotřebiteli. Zákazníci hledají účinné a univerzální přípravky.
  • Univerzální produkty můžeme využít v několika fázích kosmetické rutiny.
  • Instrukce přípravků jsou stále přesnější a detailnější. Produkty pomáhají a vzdělávají zároveň.
  • Přípravky jdou za rámec kosmetiky. Účinkují tak například i na vlasy nebo vousy.
 
 
Zajímají vás trendy a chcete je se mnou probrat? Stačí se ozvat na můj e-mail ondrej.mynar@nafigatecosmetics.cz. Rád je s vámi proberu.
Ondřej Mynář; CEO NAFIGATE Cosmetics
 

Napište nám na Facebook nebo do naší facebookové skupiny, kterou z nejnovějších inovací byste chtěli nejraději vyzkoušet.

*Článek jsme vypracovali na základě prezentace ředitelky společnosti IN-Trend.

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz